Новиот, ефикасен 2.0-литарски турбо дизел мотор, со кој е опремен новиот Jeep Cherokee припаѓа на втората генерација на мотори со Multijet технологија, изведен е со четири вентили по цилиндер со две брегасти вратила (DOHC) кои се погонувани со запчест ремен. Опремен со common-rail систем за вбризгување на горивото под притисок од 1600 бари, електромагнетни инјектори за вгризгување на горивото и турбополнач со променлива геометрија (VGT), новиот 2,0-литарски турбо дизел мотор испорачува максимална моќност од 170 КС при 4000 вртежи во минута и вртежен момент од 350 Nm при 1.500 вртежи во минута.
Новиот 2.2L мотор нуди исклучителни потрошувачка на гориво и перформанси. Произведува 200hp на 3500Rpm и испорачува 440Nm вртежен момент 2500Rpm, што го прави еден од најдобрите мотори со четири цилиндри на пазарот. Верзијата со 200hp е достапна со Jeep® Active Drive I и Jeep® Active Drive II. Верзијата со ограничена моќност од 185hp, заедно со 4×4 Jeep® Active Drive I, е исто така достапна. И двете верзии 185 hp и 200hp доаѓаат со 9-брзински автоматски пренос и Start&Stop систем. Потрошувачката и емисиjaта, кај 2.2L Турбо дизел моторот, на одобрен комбиниран циклус се 5.7L/100km и 150g/km соодветно.
Новиот 3.2-литарски Pentastar V-6 е нова генерација на познатиот и докажан 3.6-литарски Pentastar V-6, и ги користи придобивките и истите иновации кои во најголем дел беа лансирани од неговиот претходник- се истакнува со својата ефикасност, моќност и префинетост. Гарантира уникатно искуство во возењето со намалено ниво на бучава, вибрации и звуци (NVH) и одличен баланс на зголемена специфична моќност (84.2 КС /л) со зголемена економичност во потрошувачката од 30 проценти во споредба со претходникот V-6 мотор.
Jeep Active Drive I поседува единечен централен диференцијал (single power transfer unit PTU) кој делува комплетно автоматски при секоја брзина. Системот нема потреба од возачка интервенција или пак повратна информација и е идеален за оние кои се љубители на SUV возила со интегрален пренос 4×4 кој е лесен за користење. Jeep Active Drive I нуди балансирана дистрибуција на вртежната сила и контрола против прлизгување. 4×4 перформансите резултираат од комплетно варијабилната спојка прикачена на задниот погонски модул. Спојката испорачува вртежна сила во секакви возни услови, вклучувајќи лизгави услови, агресивно стартување и динамично возење. Софистицираните алгоритми му овозможуваат на системот динамичко возење додека истовремено има и интеракција со системот за електронска контрола за стабилноста (ESC) кога се приближува до границата на пролизгување. Задната оска се деконектира само кога е неопходно да се употреби 4×4 системот за подобрување на ефикасноста на потрошувачката на гориво.
Системот Jeep® Active Drive II 4×4 со низок опсег е одличен за влечење при мали брзини. Исто така има и неутрален режим за рамно влечење назад за приколка.
Сите 4×4 системи кај Jeep Cherokee го содржат реномираниот Selec-Terrain систем против пролизгување со четири режими (пет за Trailhawk моделот, кој го поседува и начинот Rock покрај опциите Auto, Snow, Sport и Sand/Mud). Selec-Terrain му овозможува на возачот, со притискање на само едно копче на Selec-Terrain селекторот да одбере on/off-road опции кои најдобро ќе одговараат на оптимални перформанси на било која површина и е дизајниран да го оптимизира 4×4 системот за ненадмината контрола и способност. Selec-Terrain електронски кординира и оптимизира до 12 системи на било кој терен со што обезбедува подобрена контрола на возилото. Тој вклучува: контрола на погонот на возење, електронска контрола на силата на сопирањето, ESC, контрола на преносот, контрола на моторот и Selec-Speed Control (Hill-ascent и Hill-descent Control- за помош при искачување и удолнини).
Cherokee Trailhawk има солиден и моќен изглед. Лимена заштита под школката, можност за кревање на потпирањето за еден инч ( 2.54 см), пневматици за четири сезони, алуминиумски тркала, предна и задна кука. Сите овие карактеристики овозможуваат да се биде Trail Rated® – секогаш подготвен за секакво време и терен.
Со само едно притискање на копче, Trailhawk® може електронски да ги заклучи заедно двете задни тркала за постигнување поголема вртежна сила при мали брзини. Заклучувањето на задниот диференцијал е можно во секој начин на терени на кои се потребни ниски степени на пренос, меѓутоа автоматски ќе се заклучи кога се вози во одредени модалитети, како што е “Rock” за да се зголеми вртежниот момент, до граница која пневматиците можат да ја подржат.
Trailhawk содржи карактеристична лимена заштита под школката како помош за да се заштитат компонентите на долниот дел при off-road возење.
Новиот Jeep® Cherokee е исто така првиот SUV со средна големина чии карактеристични особини се деконекција на задната осовина, која резултира со намалување на губитокот на енергија кога 4×4 способноста не е потребна и ја подобрува ефикасноста на потрошувачката на гориво. Деконекцијата на задната осовина неприметно врши промена помеѓу погонот на две и четири тркала за постојано управување со вртежната сила и нема потреба од инволвирање на возачот.
Selec-Speed® контролата нуди помош за возачите при искачување и удолнини. Ги содржи двете Hill Descent Control и Hill Start Assist. Selec-Speed® контролата е достапна само кај Cherokee Trailhawk.
Загреани седишта во ладен зимски ден претставуваат прекрасен луксуз. Кога ќе ја додадете опремата “Cold Weather Group” на вашиот Jeep® Cherokee, ќе добиете греени предни седишта, греен управувач исто како и бришачи на ветробранското стакло за одмрзнување, далечинско стартување на возилото и патосници за четири сезони. За Trailhawk моделите, следува и комплет прибор за off-road.