Continue

4x4x470! Нов Jeep® Wrangler Rubicon 392: најдобриот досега ги комбинира легендарните капацитети 4×4 со V8 мотор со 470 КС

28 December 2020

Jeep® Wrangler Rubicon 392: со моќниот 6,4-литарски V8 мотор, 470 КС и 637 Nm вртежен момент, тој е најмоќниот и најефикасен Wrangler за теренско возење кој  некогаш е произведен

  • Wrangler Rubicon 392 го нуди најдоброто од двата света:
  • Референтни теренски перформанси благодарение на одличните агли на прекршување и излез, подобреното движење на суспензијата и способноста за возење низ вода од 32,5″ (82,5 см)
  •  Од 0 до 60 км/ч (од 0 до 96 км/ч) за 4,5 секунди (40% побрз од Wrangler Rubicon со бензински мотор V6 моментално достапен на американскиот пазар) благодарение на погонскиот систем V8 кој се враќа во семејната палета на мотори Wrangler по околу 40 години
  • Осумстепен автоматски менувач TorqueFlite со рачки за менувач на воланот во стандардна опрема: обезбедува навремено менување на брзината и подобро забрзување при палење благодарение на спортската калибрација
  • Kапацитетот Trail Rated® благодарение на интегралниот систем full-time со двобрзинска трансфер кутија Selec-Trac, големите оски Dana 44 heavy-duty, електронски блокирања на диференцијалот Tru-Lock и предниот стабилизатор со електронско исклучување
  • Шасијата е збогатена со ново подесување на суспензијата, стандарден комплет за подигнување 2”(5 см), систем за сопирање heavy-duty и амортизери со високи перформанси FOX кои дополнително го подобруваат капацитетот и управувањето на терен
  • 17 “тркала со систем beadlock 33” гуми во сериска опрема
  • Зголемениот вртежен момент и капацитетот на сопирање на моторот V8 од 6,4 литри, во комбинација со односот на редукција еднаков на 48:1 и на блокирањето на конверторот на вртежниот момент, му овозможуваат на Wrangler Rubicon 392 да се справи со најстрмните искачувања и симнувања, кои најмногу бараат безбедност
  • Однадвор, функционалните елементи вклучуваат двоен издувен систем со четири задни цевки
  • Внесот на воздух на хаубата придонесува за ладење на моторот V8.

Систем Tri-level Hydro-Guide™ за ладење на моторот

  • Секундарно коло, интегрирано во хаубата, му овозможува на моторот да испорачува максимална моќност дури и кога влезот на воздухот е целосно блокиран од кал, снег или други остатоци
  • Спортски волан пресвлечен со кожа, инспириран од светот на тркитесо алуминиумски рачки за менувач – апсолутен новитет на Wrangler
  • Предни седишта, од спортска инспирирација, обезбедуваат комфор и заштита на возачот и совозачот
  • Нов режим Off-road Plus за блокирање на задната осовина при возење во режим “4 High”
  • Ексклузивни бронзени детали ѝ даваат на надворешноста на Wrangler Rubicon 392 единствен изглед
  • Новите полупорти обезбедуваат слобода при возење “на отворено”, што е типична особеност за возењето на Wrangler

17 ноември 2020 година, Обурн Хилс, Мичиген. – Новиот Jeep® Wrangler Rubicon 392, примерок на иконата Jeep опремен со моќниот 6,4-литарски V8 мотор, беше претставен во Детроит, наменет исклучиво за пазарот во Северна Америка. Новиот модел е наменет за сите ентузијасти на Wrangler кои бараат извонредни перформанси како во возење во град, така и во теренско возење.

Ова е најефикасниот, најбрзиот и најмоќниот Wrangler досега, благодарение на моќноста од 470 КС и вртежниот момент од 637 Nm испорачани од 6,4 литарскиот V8 мотор. Во комбинација со TorqueFlite осумстепен автоматски менувач и интегрален погонски систем со активна кутија за пренос на Selec-Trac, овој погонски систем му овозможува на Jeep Wrangler Rubicon 392 да забрзува од 0 до 60 км/ч (од 0 до 96 км/ч) за само 4,5 секунди и да измине „четврт милја“ за 13 секунди. Сето тоа благодарение на потврдената опрема која доаѓа директно од фабриката.

Далеку од асфалтот, погонскиот систем на овој Wrangler Rubicon 392 Trail Rated® ја комбинира својата извонредна моќност со дарежливите heavy-duty оски Dana 44, за конечен сооднос на оските од 3,73, блокирање на конверторот на вртежниот момент на преносот, до комплет за подигнување на гумите за 2″ и 33″ гуми поставени на тркала од 17″ со beadlock систем.

Резултатот е најдобрата изведба за на терен на Jeep Wrangler досега, благодарение на голем број специфични карактеристики, вклучувајќи: 10,3 инчи (26 см) растојание од тлото, подобрено движење на суспензијата, агли на влез/прекршување/излез, еднакви на 44,5/22,6/37,5 степени и капацитет на движење низ вода до длабочина од 82,5 см.

Инженерите на Jeep го ставија на тест: Jeep Wrangler Rubicon 392 е во состојба безбедно да се справи со стрмни искачувања и спуштања и со минимална  интервенција на гасот и сопирачката.

“Ова е најмоќниот, најбрзиот и најефикасниот Jeep Wrangler што некогаш сме го направиле“, рече Џим Морисон, раководител на брендот Јеер – на FCA за Северна Америка. „Фабрички инсталираниот комплет за подигнување и големиот вртежен момент испорачан при ниски вртежи на моторот V8 го прават Rubicon 392 неприкосновен владетел на теренот, како при употреба на терен со пречки и карпи при мала брзина, така и во справувањето со стрмнини и угорнини. Покрај тоа, кога со нерасчистениот терен се заменува асфалтот, Rubicon 392 обезбедува перформанси за споредба дури и на патот.

Jeep Wrangler Rubicon 392 ќе се пласира на пазарот во Северна Америка во првиот квартал од 2021 година. Не е планиран пласман на овој модел во Европа.

Максимална моќност и високи вредности на вртежен момент

Донесувањето на моќниот мотор од 6,4 литри (392 кубни инчи) означува, по скоро 40 години, враќање на V8 во гамата на мотори достапна за модел од производното семејство Wrangler. Посебно калибриран за Jeep Wrangler Rubicon 392 и за комуникација со функционалниот влез на воздухот на хаубата, овој мотор испорачува моќност од 470 КС и вртежен момент од 637 Nm.

Приближно 75% од испорачаниот максимален вртежен момент е веќе достапен при ниски вртежи: важна карактеристика за да се обезбедат перформанси на и надвор од патот и да се дозволи Wrangler Rubicon 392 да забрза од 0-60 км/ч (од 0 до 96 км/ч) за само 4,5 секунди.

6,4-литарскиот V8 мотор е изработен во моноблок од леано железо и има алуминиумски глави на цилиндри, активен колектор за внес, брегаста оска со променливи фази, две свеќички по цилиндар, всисни вентили со шупливи тела и клипови со разладување со масло. Моторот е опремен со резервоар за масло со заден испуст, алтернатор монтиран во подигната позиција и издувни колектори со слободен проток.

Благодарение на технологијата за заштеда на гориво, системот деактивира половина од цилиндрите кога не е потребна максимална моќност, поминувајќи непречено на возење со четири цилиндри, за да се намали потрошувачката и да се зголеми ефикасноста на горивото. На резервоарот за гориво е инсталирана пумпа со високи перформанси која го напојува моторот V8 дури и во најтешки услови.

Функционалниот отвор за воздух на хаубата придонесува за ладење на моторот на Wrangler Rubicon 392, подобрувајќи ги неговите перформанси.

Системот за внес на воздух Hydro-Guide mount монтиран на Wrangler Rubicon 392 се одликува со систем на канали на три нивоа, кој е составен од низа канали, вклучувајќи и еднонасочен испуст што ја отстранува водата издвојувајќи ја од влезниот воздух (до 15 литри во минута еднаква на 56 l/min). Благодарение на овој систем, Wrangler Rubicon 392 е во состојба да се справи со возење низ вода длабока до 32,5 инчи (82,5 см).

Во случаи кога колото во функционалниот внес на воздух на хаубата е попречен од снег, кал или други остатоци, едно секундарно коло, интегрирано во структурата на хаубата, обезбедува ладење на моторот, за да се дозволи Wrangler Rubicon 392 да пружи максимални перформанси во било какви услови.

Покрај тоа, двојниот издувен систем го дава и оној единствен звук испорачан од моторот V8. Издувниот систем се прилагодува автоматски, отворајќи ги вентилите кога работата на моторот бара намалување на притисокот. Системот може да биде активиран од страна на возачот преку копче и е надополнет со четири издувни цевки.

Создаден за да пружа перформанси

Осумстепениот автоматски менувач TorqueFlite 8HP75 со конвертор на максималниот вртежен момент обезбедува брзи и прецизни менувања и при спортско возење. Покрај тоа, возачот може да избере дали ќе ја смени брзината преку новите контроли со рачки на воланот – прв за Jeep Wrangler – или селекторот Range Select.

Целосно електронскиот осумстепен автоматски менувач овозможува мапирање на менувања брзини on-the-fly. Софистицираниот софтвер за пренос користи бројни параметри за да се утврдат соодветните услови за возење и соодветно да се прилагоди моделот на менување на брзината. Резултатот е автоматски менувач кој може совршено да се прилагоди на секој стил на возење.

Соодносите на пренос нудат вистински одговор во вистинско време за справување со препреките на патеките надвор од патот или патувањата по автопатите каде што е потребна непречена испорака на моќност.

Во калибрацијата на моторот на Wrangler Rubicon 392 беа вклучени и системите Torque Reserve и AMax, активни при лансирање на вртежниот момент на сопирачките на мазни површини на патот, за да се обезбеди максимално забрзување. Torque Reserve е стратегија што ја користат тркачите од права стартна линија – го управува протокот на гориво до цилиндрите и го контролира напредувањето или одложувањето на искрата за да се балансираат вртежите на моторот и максималниот вртежен момент, со што се максимализира испораката на моќност и перформанси при тргнувања од место. Системот AMax е уред кој делува на перформансите за оптимизирање на менувачот. Се користи на Jeep Grand Cherokee Trackhawk, за да се зголеми моќноста на координирање на времето на менување и управувањето со вртежниот момент.

Перформанси на пат и за Rubicon

Погонскиот систем на Jeep Wrangler Rubicon 392 е во состојба да го дистрибуира вртежниот момент на четирите тркала во секое време. Има активна кутија за трансфер Selec-Trac со низок степен на пренос од 2,72: 1. Системот се одликува со четири режими на возење кои возачот може да ги избере: 4WD Auto/4WD High/Neutral/4WD Low.

Возачот треба само да го постави посакуваниот режим: интегрален погон со две брзини, за да  управува со континуираната испорака на вртежниот момент до предните и задните тркала. Покрај тоа, системот Selec-Trac овозможува операции за влечење.

Легендарните способности 4×4 на марката се обезбедени од специфичните системи за теренско возење, меѓу кои:

  • Системот Off-road Plus, опремен со режими на возење Sand и Rock (песок и карпа): се активира со копче, го зголемува влечениот капацитет на Jeep Wrangler Rubicon 392. Двата режима дејствуваат на гасот, менувачот и контролата на погон и овозможуваат  справување на песочен терен или надминување на препреки и карпи со мала брзина. Покрај тоа, во „4WD High“, режимот за возење Off-road Plus овозможува блокирање на задната оска при големи брзини
  • Системот Selec-Speed Control управува со постојаната брзина на автомобилот во режимот „4WD Low“ за да се справи со особено тешките траси без потреба од дејствување на гасот или сопирачката. Selec-Speed Control може да се активира со помош на копче на контролната табла со брзина помеѓу 1-5 км/ч (1,6 – 8 км/ч) што може да се контролира преку рачката на Electronic Range Select.

При возење надвор од патот, Wrangler Rubicon 392 самоуверено се справува со удолнини кои се протегаат при ниски брзини без потреба од дејствување со педалата на сопирачката, благодарение на моќта на запирање на 6,4-литарскиот V8, блокирањето на конверторот на вртежниот момент на преносот и на соодносот на намалување на 48:1.

Цврста шасија за најмоќниот Wrangler досега

Шасијата на Jeep Wrangler Rubicon 392 се состои од водилки, горни предни командни краци и зглобни спојки на управувачот од леано железо – подновени за на најдобар начин да се искористи моќноста и вртежниот момент на моторот. Сопирачките heavy-duty дозволуваат Wrangler Rubicon 392 да запре, без оглед на типот на површината на патот.

Теренските способности на Wrangler Rubicon 392 се обезбедени со широкото растојание меѓу тркалата, робусната предна и задна оска на Dana 44 со подебели цевки и електронско блокирање на диференцијалот Tru-Lok. Системот за исклучување на предниот стабилизатор го зголемува движењето на суспензијата и ја засилува снагата на влечење кога се вози по особено тежок терен.

Oсвен со појачани предни и задни суспензии, на пет точки на закачување, Jeep Wrangler, Rubicon 392 е фабрички опремен со комплет за подигање од 2” (5 cm) и едноцевчести алуминиумски амортизери FOX со високи перформанси, посебно калибрирани за да се зголеми управливоста и удобноста.

Ексклузивни бронзени детали кои ги истакнуваат специјалните содржини

Надворешно, Jeep Rubicon 392 го задржува гордиот и робустен дизајн на Wrangler, кој се одликува со оние функционални елементи, кои отсекогаш ја карактеризираат иконата на Jeep, вклучувајќи ги трапезоидните лакови на тркалата, кружните фарови и видливите шарки. Фабрички е инсталиран комплет за подигање 2” (5 см) кој дополнително го подобрува функционалниот карактер на автомобилот.

Бронзените детали се обележје на Wrangler Rubicon 392 и го истакнуваат името „ Rubicon“ на капакот на моторот, предните и задните куки за влечење, пресликувањето FOX Shocks како и беџовите Jeep и Trail Rated.

Подигнатата хауба за 40 мм е онаа од Jeep Gladiator Mojave, и има агресивен изглед со функционален влез за воздух. Исто така има истакнат знак „392“ од страната, што укажува на бројот на кубни инчи на работната зафатнина која е највисока досега понудена на Wrangler.

Дизајнот на решетката го подобрува протокот на воздух за ладење на V8 моторот на 392. Тркалата во бронзена боја 17×7,5″ со beadlock може да имаат црн прстен за блокирање на Мопар, достапен по барање.

Ентериериот обложен во кожа има ексклузивни шевови во бронза. Кожните седишта, украсени со натписот Rubicon 392 во бронзена боја, гарантираат максимална удобност и се одликуваат со интегрирани горни појачувачи, инспирирани од светот на трките. Инструмент-таблата е подновена со нов изглед и нови цифри. За прв пат достапен на Jeep Wrangler, спортски волан, обложен во кожа, со рачки за менувач.

Системот Uconnect се карактеризира со 8,4″ стандарден екран, со “off-road pages” што овозможуваат прикажување и следење на различните параметри на возилото, вклучително нагиб, превртување, надморска височина, GPS координати, дистрибуција на погонот и други информации.

Новиот Jeep Wrangler Rubicon 392 е достапен во девет различни надворешни бои, сите комбинирани со црна внатрешност. Гамата на бои вклучува: црна, светло-бела, петарда црвена, кристално-гранитна металик, Punk ’n  металик, Sarge зелена металик, Snazzberry металик, Sting сива металик и Billet сребрена металик. Сериската опрема опфаќа 11 премиум опционали, кои вообичаено се на располагање по барање на гамата Wrangler:

  • Кожен ентериер
  • Инфо-забава група
  • HD електричен панел со копчиња
  • Цврст кров во соодветна боја
  • Лак на тркалото во боја на каросерија
  • Пакет челични браници
  • Пакет со LED фарови
  • Група опционали за студено време
  • Систем за влез кога сте во близина без употреба на далечинскиот управувач
  • Група за безбедност
  • Група за напредна безбедност

Делови Mopar и Jeep за новиот Jeep® Wrangler Rubicon 392: делови и додатоци со фабричка гаранција

Марката Мопар ќе обезбеди широк спектар на перформантни делови и додатоци дизајнирани и фабрички тестирани за персонализација на новиот Wrangler Rubicon 392, најмоќниот теренски Wrangler досега.

Без разлика дали забрзува од 0-60 милји на час (0 до 96 км на час) за 4,5 секунди или ги надминува теренските пречки како карпи, падини и песочни површини, Jeep Wrangler Rubicon 392 обезбедува легендарни и апсолутни референтни перформанси.

Клиентите ќе можат да избираат од широкиот спектар на наменски производи од каталогот на Мопар, вклучувајќи специфични делови за изведба на Јеер Performance Parts (ЈРР) за теренски авантури; тука спаѓаат: off-road LED предни светла, макара Rubicon, предна оска Ultimate Dana 44 Advantek со однос 5,38 степени на пренос, нови теренски тркала со систем beadlock со зголемени гуми, цевчести елементи на врати, off-road браник, скаличка/шина за поткачување и многу повеќе.

За разлика од која било друга понуда за послепродажба, деловите и додатоците на Мопар се опфатени со целосна фабричка гаранција. Создадени се во тесна соработка со брендот Jeep, а индивидуалните тимови за инженерство и дизајн на производи се директно вклучени во развојот, тестирањето и валидноста. За да се обезбеди правилно вклопување на резервните делови и додатоци на Мопар и да се понудат производи со беспрекорна обработка и квалитет (боја, одржливост, изглед), применети се строги стандарди и се користат ексклузивни фабрички податоци, недостапни за производителите на полсепродажба.

Maрката Jeep

Со скоро осумдесет години легендарна историја, Јеер е синоним за перформанси, филигранска уметност и разноврсност, нудејќи цел спектар на SUV за оние кои бараат вонсериски авантури. Брендот Јеep е покана да се живее целосно преку возило кое им пренесува на оние кои го поседуваат чувството дека можат да се соочат со какво и да е патување.