Continue

Вести

Спотот “Денот на мрмотот” има 104.246.754 преглед и на каналите Youtube, Facebook, Twitter и Instagram на марката Jeep

07 April 2020

  • “Денот на мрмотот” има на социјалните мрежи повеќе прегледи од кој и да е друг спот емитуван за време н аГолемото финале
  • “Денот на мрмотот” го освои првото место во класификацијата на USA Today Ad Meter
  • “Денот на мрмотот” го освои првото место помеѓу рекламните спотови за автомобили на “YoutubeAdBlitz 2020” (второместо од 164 видеа на листата)
  • Според People Magazine “Денот на мрмотот” е спот N°1 на Big Game (Големото финале)
  • За сите вљубеници во Спотот претставен на Super Bowl,погледнете го на каналотYotube на марката Jeep, во проширена верзија: “Денот на мрмотот” | БилМареј + Bushy-Tailed Buddy’s Off Script & Off Road Adventures Cut”

Рекламниот спот “Денот на мрмотот” на марката Jeep®, реализиран за изданието 2020 на Супер Болот во кој главни протагонистис е БилМареј и пикапот  Jeep Gladiator, е најгледаниот рекламен спот емитуван за време наГолемото финале на социјалните мрежи (Youtube, Facebook, Twitter и Instagram). Спотот има  104.246.754 прегледи на каналите Youtube, Facebook, Twitter и Instagram на марката (резултат од ден 10 февруари], “сo 104.246.754 прегледи на социјалните канали, “Денот на мрмотот” има повеќе прегледи на социјалните мрежи од кој и да е друг спот на СуперБолот  2020″”, изјави Оливие Франсоа, директоротна FCA (Фиат Крајслер Автомобили). “Освен што му беше доделено признанието USA Today Ad Meter, “Денот на мрмотот” е и најгледан спот за автомобили наYoutubeAdBlitz за оваа година.”

Табелата подолу детално ги прикажува прегледите:

Прегледи на каналите на марката Jeep®

  • Youtube: 50.357.252
  • Facebook/IG: 50.953.265
  • Тwitter: 2.936.237
  • Вкупно: 104.246.754

Освен што го освои годишното признание на  USA TODAY Ad Meter (“Денот на мрмотот” го освои првото место во класификација на 62 рекламни спота), видеото “Денот на мрмотот” се пласира на 1° место на рекламните спотови наа втомобилските брендови наYoutubeAdBlitz (и e на второ место помеѓу 164 рекламни спотови воопшто).

People Magazine го награди “Денот на мрмотот” со местото N°1 меѓу 10-те 10; Adweek го номинираше спотот број еден на Суперболот  2020; Понатаму, “Creativity” го дефинираше како “Editor’s Pick” и Advertising Age му ги додели престижните „петбалони“, правејќи од Jeep една од само четирите марки кои го добиле максималниот број бодови.

Покрај 104.246.754 преглед и вкупно добиени од спотот на дигиталните и социјални канали на марката Jeep – Youtube, Facebook, Twitter и Instagram, брендот Jeep има  313 илјади споменувања (до 10-ти февруари во Соединетите држави и во Европа).

Како благодарност до обожавателите на спотот, марката Jeep објави на својот канал на Youtube проширена верзија на видеото, која може да ја погледнете на следниов линк: “Groundhog Day” | Bill Murray + Bushy-Tailed Bu’dy’s Off Script &Off Road Adventures Cut”.

Информации за спотот “Денот на мрмотот” на марката Jeep

Во телевизискиот спот од 60 секундина Jeep, кој започна да се емитувана 2 февруари 2020, недела во текот наСуперболот LIV, главната улога ја игра Бил Мареј, како Фил Конорс, протагонистот од филмот од 1993 “Денот н амрмотот”. Во спотот, Фил Конорс здогледува еден Jeep Gladiator и го користи за да избега заедно со мрмотот. Избор, кој значително ќе го подобри неговиот престој. Спотот започнува со часовникот кој покажува 6:00 наутро. Започнува песната “I Got You Babe” од Сони&Шер, како одговор на сцената од филмот, Фил Конорс срипува во креветот. Дваесет и шест години подоцна, одново е блокиран во Панксутауни. Марката Jeep, го изработи спотот во тесна соработка со Сони Пикчрс за да се постигне максимална сличност со оригниналниот филм.

“Ни во најсмелите соништа, создавач на спот не би сеосмелил да го има Бил Мареј спот за Субербол и, згора на тоа, да го облечеш повторно во алиштата на протагонистот на ‘Денот на мрмотот’”, изјави Оливие Франсоа, директорот на FCA. “Ќе можеше ли да биде поинаку без интервенција на судбината? Магијата се случи пред некоја година, кога имав среќа лично да се сретнам соБил. Во тој момент сфатив дека би било совршено за Jeep. Затоа што како и Jeep, Бил е личност со слободен дух, постојано во потрага по авантури и нови начини за да се живееи звонреден живот.”

Францоа продолжува: “Кога дознавме дека Денот на мрмотот се совпаѓа со неделата на Супер Болот по втор пат во 54 години, не можевме, а да не ја искористиме оваа прилика. Ѕвездите се наредија како магија и Бил ја прифати понудата да го сними својот прврекламен спот, играјќи ја повторно улогата на Фил Конорс за нашиот Jeep Gladiator. Но, овојпат, во нашиот спот, херојот прави поинаков избор, седнува зад воланот во еден друг пикап, Jeep Gladiator, и тоа менува сè.”

“Ова е мој прв рекламен спот. Задоволен сум што го направив со вас (Jeep),” изјави БилМареј. “И задоволен сум што ова ќе биде и мој последен спот.”

Спотот на марката Jeep е направен во соработка со агенцијата Highdive од Чикаго, агенцијата која ги изработува спотовите за брендот Jeep и со Ad Age Small Агенција на годината 2019 (Мидвест, Голд).

Инаку, марката има лиценца од Warner Music за користење во спотот на легендарната песна на Сони&Шер “I’ve Got You Babe”.

Попи, мрмотот кој се појавува во спотот

Попи (едногодишниот мрмот) е спасен кога имал само 4 недели со маана од раѓање која го спречува да се врати назад во дивината. Престојува во Центарот за спас на дивата фауна на Пенсилванија, и за кратко време стана омилен член на семејството, сопственик на центарот. Попи е животно со државна лиценца за образование и USDA (United States Department of Agriculture). Откако целосно се опорави, стана вистински  “амбасадор” на дивата фауна.

Филмот “Денот на мрмотот” 

Овој филм е снименво 1993. Станува збор за забавна романтична комедија каде комичната дарба на Бил Мареј беше на највисоко ниво. Метеоролог блокиран во најлошиот ден од неговиот живот” временско повторување. Заедно со секогаш насмеаниот продуцент (Енди Мек Дауел) и откачениот камерман (Крис Елиот), телевизискиот метеоролог Фил Конорс (Бил Мареј) е испратен во Панксутауни, во Пенсилванија, за потребите на годишната прослава на Денот на мрмотот. Поненадејната снежна вејавица која го затрупува градот, работите дополнително се влошуваат: Фил секое наредно утро се буди за да сфати дека е одново Денот на мрмотот и работите се повторуваат пак… и пак… и пак…